اینتنرت برندینگ چیست ؟

برای پاسخ به این سوال می بایست از مسائل پایه شروع کنیم تا پاسخ به این سوال را بهتر درک کنیم .

برند چیست ؟

یک نام ، عنوان ، نشان تجاری و یا مارک است که ما یا محصول ما را از بقیه متمایز می کند به عنوان مثال : شرکت های خدمات دهنده ی اینترنتی برای اینکه از هم تفتیک بشند ، هر کدام برای خود یک نام یا برند انتخاب کردند .

برندینگ چیست ؟

مجموعه مراحلی است که یک شخص یا ارائه دهنده محصول یا خدمات طی می کند که خود یا محصول یا خدمات خود را به امتیاز بالا و شهرت برساند . برندینگ محصول یا خدمات باعث به شهرت رسیدن برندی که آن را ارائه می کند ، می شود . برندینگ چیزی بیش از ایجاد یک برند برای خود یا محصول یا خدمات است و هدف اصلی آن استفاده از پتانسیل های موجود در بازار و رفع نیاز مشتری است . خیلی زیاد به خلاقیت و نوآوری و مزیت رقابتی بستگی دارد . به واسطه ی آن ، محصولات یا خدمات یک شرکت یا یک شخص توسط مشتریان درک و تجربه می شود به عنوان مثال : وقتی اسم مایکروسافت می آید اولین چیزی که به ذهن شما می رسد کامپیوتر است .

موثرترین روش های برندینگ چیست ؟

. برندسازی مشارکتی : مشارکت با برند های شناخته شده برای رسدن به هدف

. برندسازی با استفاده از آدم های شناخته شده : کمک سوپراستارها یا افراد شناخته شده برای برند

. اینترنت برندینگ : استفاده از بازاریابی اینترنتی

. برندسازی شخصی : ایجاد اعتبار و شهرت در خود

. بررندسازی اهداف : برند خود را با یک نیت خیرخواهانه یا اهداف مشخص همسو کنید .

اینترنت برندینگ چیست ؟

اینترنت برندیگ ( که به آن آنلاین برندینگ یا وب برندینگ نیز می گویند ) یکی از بخش های برندینگ می باشد که به صورت اصولی و تخصصی ، در فضای اینترنت و آنلاین از آن بهره می گیرند . با استفاده از آن برند ما در فضای اینترنت قابل توجه و قابل نمایش است .

اینترنت برندینگ چه کاربردی دارد ؟

امروزه اینترنت در ایران به بخش جدا ناپذیر زندگی مردم تبدیل شده است و اکثر مشتریان ما در این فضا قرار دارند . استفاده از این فضا ما را با رشد سریع برند خود همراه می سازد . با ثبت برند خود جلوی کپی و سوء استفاده از محصولات یا خدمات خود را می گیرید و برای خود در فضای رقابتی بازار ، مشتریان وفادار و سود آور جذب می کنید . اما برای اینکه بتوانیم خیلی خوب از این ابزاری که در دست داریم  ، اسفاده ی لازم را ببریم باید آموزش های مربوط به این بخش را کامل ببینیم یا از یک متخصص استفاده کنیم .

اینترنت برندینگ را چگونه پیاده سازی کنیم ؟

. مشاوره با یک متخصص اینترنت برندینگ از خارج شرکت یا سازمان که ذی نغع نباشد تا بتواند به خدمات یا محصولات شرکت یا سازمان از دید دیگری نگاه کند .

. مزیت رقابتی ایجاد کنید که مخاطبان را ترغیب کند به سمت شما بیایند . کتاب گاو بنفش نوشته ست گادین در این زمینه می تواند به شما کمک کند .

. ایجاد یک وبسایت و تولید محتوای مناسب و تخصصی در حوزه کسب و کار شما

. انتخاب رنگ مناسب برای سایت و لوگو که از اهمیت بالایی برخوردار است و جزء اصول بنیادی در اینترنت برندینگ است که باعث می شود که سایت شما و رنگ آن در ذهن مخاطبان ماندگار شود .

. استفتده از اینترنت مارکتینگ

چگونه بفهمیم در اینترنت برندینگ موفق بودیم ؟

. افزایش آگهی مشتریان از برند

. شناخت مشتری و ایجاد فهرست مشتریان

. کسب اعتبار و شهرت و ارزش برای برند

. رتبه سایت شرکت یا سازمان در الکسا ( یکی از ابزار های تعیین کننده رتبه سایت )

2 دیدگاه برای “اینتنرت برندینگ چیست ؟”

    1. سپاس بیکران . برندسازس اهداف مثل این می مونه که یک موسسه اعلام کند هدف ما حفط مشتری و بالابردن کیفیت محصولات است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *